מזל טוב, יש לכם סיפור! מהי הדרך הטובה ביותר לספר אותו? באילו ערוצים? מיהו קהל היעד ומה מניע אותו? בנייה נכונה של אסטרטגיית תוכן עם מסרים ברורים וכלי הפצה מדויקים, תביא תוצאות מיידיות ויאפשרו למיזם שלכם לגדול במהירות

אנחנו בונים אסטרטגיות תוכן לחברות סטארטאפ בשלבים מוקדמים או במהלכי שינוי והתפתחות (Pivot), וכן לעסקים שרוצים לשפר את הביצועים העסקיים שלהם בדיגיטל וברשתות חברתיות.
כחלק מהתהליך, אסטרטג תוכן מנוסה ייפגש איתכם לפגישת היכרות, בה תגדירו יחד את המטרות העסקיות של המהלך. אם יש לכם כבר תוכן שיצרתם (מצגות, one pager, חומרים שיווקיים), הוא יסקור את הכל, ויבנה עבורכם את ה-Story עבור המהלך (או ישפר את הסיפור הקיים ויתאים אותו למטרות שיוגדרו).
סביב זה תיבנה תוכנית אסטרטגית של המהלך המתוכנן – באיזה ערוצים נפעל, מי הם קהלי היעד ואילו מסרים מתוך הסיפור יופנו לכל סגמנט.
בסיום התהליך, נגבש יחד את הכיוון האסטרטגי שיוביל את הפעילות, ונצא איתו לדרך.