• ראשי
  • הפתרונות שלנו
    • אסטרטגיית תוכן
    • קריאייטיב דיגיטלי
    • ניהול קמפיינים
    • סטוריטלינג לסטארטאפים
    • תוכן מבוסס עובדים (EGC)
  • המוצרים שלנו
    • Content Checkup
    • Your Content Machine
  • בלוג
  • צור קשר
  • English
תפריט
  • ראשי
  • הפתרונות שלנו
    • אסטרטגיית תוכן
    • קריאייטיב דיגיטלי
    • ניהול קמפיינים
    • סטוריטלינג לסטארטאפים
    • תוכן מבוסס עובדים (EGC)
  • המוצרים שלנו
    • Content Checkup
    • Your Content Machine
  • בלוג
  • צור קשר
  • English
Youtube Linkedin Facebook Instagram

052-3669099

ראשי » עמוד הבית » אפקט הבלנדר

אפקט הבלנדר

7 בפברואר 2017 אין תגובות

או: איך לספר סיפור טוב באינסטגרם?

הדרך לספר את הסיפור שלכם באינסטגרם שונה ממה שמקובל, או היה מקובל, ברשתות כמו פייסבוק ואחיותיה. באינסטוש, הסוד הוא להיטמע בסביבה לאט, ולשאוף להיות חלק מהמילקשייק

נטע מאיר היתה בת 13 כשגילתה את האינסטגרם. היא התאהבה מיד בפלטפורמה החדשנית, שאיפשרה לה להתחיל לאסוף תמונות וקטעי וידאו מהתחום שהיא כל כך אוהבת – בלט. במקום להסתפק במעקב אחרי להקות הבלט והבלרינות הנערצות עליה, הקימה נטע עמוד צנוע, וקראה לו World Wide Ballet, או בקיצור WWB. מאיר הקפידה להעלות שני פוסטים ביום, כל יום. היא אספה את התמונות הטובות ביותר שמצאה, תייגה באהבה והקפידה לתת קרדיט ביד רחבה, וכך התחיל חשבון האינסטגרם שלה לצבור עוד ועוד עוקבים.

World Wide Ballet
עמוד האינסטגרם של WWB

כיום, ארבע שנים מאוחר יותר, WWB הוא אבן שואבת לכל מי שמתעניין בבלט. עם 702 אלף עוקבים, נטע ממשיכה לפרסם שני פוסטים ביום, אבל כבר הפכה מאז לאימפריה קטנה. היא ממשיכה ללמוד בתיכון ולרקוד כל יום, אבל במקביל לעבוד עם מותגי האופנה והביגוד המקצועי המובילים בתחום, לשתף פעולה עם רקדנים ורקדניות בעלי שם עולמי, ולקבל הזמנות מפתות לסיקור חזרות, פרמיירות ואירועים של להקות המחול המובילות בעולם, מסידני ועד ניו יורק.

ל-WWB גם אתר פעיל, שמציע למכירה קולקצייה ייחודית של בגדי אימון, אותם עיצבה נטע בעצמה.

כדי לספר סיפור באינסטגרם, לא חייבים ליצור את התוכן בעצמכם. בתחילת הדרך, אפילו עדיף להימנע מכך. היכולת שלכם להיטמע בתוך המילקשייק הויזואלי, להרגיש ולהיחשב חלק מההוויה האינסטושית, הוא שלב קריטי בדרך לסיפור אפקטיבי. סיפור אמין וחזק יהיה מורכב קודם כל משימוש בהאשטגים שיתארו את הערך של המוצר שלכם בצורה הטובה ביותר, ויאפשרו לאחרים להביע ולחשוף את עצמם באמצעות שימוש בו. האזכורים שאתם תעשו, וכמובן אלה שיאזכרו אתכם בפוסטים שלהם, ישפעו על ה-Street Cred שלכם ביחס ישר לכמות העוקבים של מי שעוררתם אצלו את ההשראה, ותייג אתכם.

בשלב הבא, השימוש ב-Curation, שיתוף תוכן של אחרים מתוך אינסטגרם בפיד שלכם, יאפשר לכם להבין טוב יותר מה עובד עבור הסיפור שלכם, לפני שתשקיעו ביצירת תוכן מקורי, או תנסו לשווא לעשות אדפטציות לקמפיין הבאנרים שלכם לעולם שכולו אינסטוש.
אינסטגרם Storytelling

הדרך לבדוק מה עובד היא שילוב של פעילויות שמזמינות את העוקבים לקחת חלק ביצירת “גוף התכנים” באמצעות הצעה של פרסים, קידום ממומן של הפוסטים שלכם ושימוש ב-Influencers. כאן חשוב לזכור, שלא מדובר באסטרטגיה לטווח ארוך, אלא במעין “ניסוי כלים” שמטרתו לדייק את התוכן המקורי אותו תפיקו בשלב הבא.

כאשר יש לנו מודל שעובד – האשטגים, אזכורים, מסה קריטית של עוקבים והוכחות לכך שתוכן של אחרים עובד לטובתינו בקונטקסט, אנחנו מוכנים ליצירת התוכן המקורי. חשוב מאוד בשלב זה לחשוב במונחים של רצף, ולא במונחי “קמפיין” או “גל”. הסוד באינסטגרם הוא ביצירת “מכונת תוכן” שמייצרת ומפיצה תכנים באופן רציף.

פעילות משמעותית ומתמשכת באינסטגרם מנוגדת לחשיבה העסקית והתקציבית המקובלת, של חלוקה לרבעונים, השקות וקמפיינים, שעדיין עובדת בפרסום בגוגל או פייסבוק

זו גם הסיבה שמותגים רבים נמנעים מלייצר פעילות משמעותית באינסטגרם – היא משבשת את החשיבה העסקית והתקציבית של חלוקה לרבעונים, השקות וקמפיינים, שעדיין עובדת בפרסום בגוגל או פייסבוק. הפיתרון האולטימטיבי לאתגר הזה טמון ביכולת של מוצר או שירות, להעביר את היצירה הלאה – אל המשתמשים. כמובן שבמוצרים דיגיטליים קל יותר להטמיע את פורמט התוכן המקורי שיצרנו, כחלק מהתוצרים הויראליים של המוצר, ולהזמין את המשתמשים לשתף תוכן של ממש ברשתות החברתיות, במקום רק את העובדה שהם משתמשים במוצר.

אם בונים את הסיפור נכון מהשלב הראשון, העוצמה של שימוש באינסטגרם ככלי תדמיתי ושיווקי באה לידי ביטוי במלוא כוחה.

 

לשתף זה בריא
blender effect Instagram storytelling אינסטגרם אינסטוש ניהול מוצר
« הקודם
הבא »
השארת תגובה

ביטול

Storyline ברשת
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
הקטע הזה עליי

קוראים לי אביעד רבינוביץ', ואני Storyteller.
את דרכי המקצועית התחלתי בעיתונות הכתובה, ולאחר מכן עסקתי בניהול תוכן דיגיטלי בחברות סלקום, לוגיה, אורנג' ועוד. בשנים האחרונות שימשתי במגוון תפקידי ניהול תוכן, מוצר ופיתוח עסקי בחברת קונדואיט. כיום, אני מייעץ לסטארטאפים ולחברות טכנולוגיות אחרות על Content Growth, שזו בעצם הדרך להשגת מטרות עסקיות מוגדרות, באמצעות שימוש אורגני ומותאם אישית בתוכן ובערוצים דיגיטליים.

למה Storyline?

כי אנחנו יודעים להעריך את הכוח של המילה הכתובה, כי אנחנו מתרגשים למראה תמונה אחת, ולא משנה לנו כמה מילים היא שווה, כי אנחנו חייבים לראות את הסרט עד הסוף וכי לא חשוב לנו מי תהיה המלכה, כל עוד כולם מסכימים שהתוכן הוא המלך!
וגם כי אנחנו זוכרים שאסור להתחיל משפט ב”כי”, אבל עושים את זה בכל זאת.
כי בא לנו…

לינקים מובחרים
  • Startup Storytelling
  • אסטרטגיית תוכן
  • קריאייטיב
  • ניהול קמפיינים
  • Content Checkup
  • Your Content Machine
  • בלוג
בואו נדבר:
© כל הזכויות שמורות לסטוריליין
Produced by Webzilla
גלילה לראש העמוד
×
loading ביטול
Post was not sent - check your email addresses!
Email check failed, please try again
Sorry, your blog cannot share posts by email.
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס