• ראשי
  • הפתרונות שלנו
    • אסטרטגיית תוכן
    • קריאייטיב דיגיטלי
    • ניהול קמפיינים
    • סטוריטלינג לסטארטאפים
    • תוכן מבוסס עובדים (EGC)
  • המוצרים שלנו
    • Content Checkup
    • Your Content Machine
  • בלוג
  • צור קשר
  • English
תפריט
  • ראשי
  • הפתרונות שלנו
    • אסטרטגיית תוכן
    • קריאייטיב דיגיטלי
    • ניהול קמפיינים
    • סטוריטלינג לסטארטאפים
    • תוכן מבוסס עובדים (EGC)
  • המוצרים שלנו
    • Content Checkup
    • Your Content Machine
  • בלוג
  • צור קשר
  • English
Youtube Linkedin Facebook Instagram

052-3669099

בלוג
ראשי » בלוג

“נו, אז מה אתה מספר?!”

12 במרץ 2020 תגובה אחת

כולם עושים היום סטוריטלינג. אשכרה. כולם משתמשים במילה הזאת וזורקים אותה לאוויר כאילו היתה לייק באינסטגרם – שתי נקישות על המסך ואתה סטוריטלר. שתי נקישות בעקבים, ואת הקוסמת מארץ סטורי.ומה זה משנה אם

לשתף זה בריא
קרא עוד »

8 סיבות שבגללן אתה חייב לפרסם בפייסבוק

4 במאי 2017 אין תגובות

פרסום בפייסבוק (Facebook Ads) הוא אחד מכלי השיווק החזקים והאפקטיביים ביותר שקיימים היום, עם התוכן הנכון, פרסום ממוקד בפייסבוק יכול להיות מועיל ושימושי עבור העסק שלך. הנה כמה סיבות למה אנשים אוהבים את

לשתף זה בריא
קרא עוד »

אפקט הבלנדר

7 בפברואר 2017 אין תגובות

או: איך לספר סיפור טוב באינסטגרם? הדרך לספר את הסיפור שלכם באינסטגרם שונה ממה שמקובל, או היה מקובל, ברשתות כמו פייסבוק ואחיותיה. באינסטוש, הסוד הוא להיטמע בסביבה לאט, ולשאוף להיות חלק מהמילקשייק נטע

לשתף זה בריא
קרא עוד »

5 דברים שחייבים לדעת לפני שמשיקים מוצר

16 בינואר 2017 אין תגובות

החיים זה לא מאסטר שף, כך שאין ממש מתכון ברור לרגע הנכון שבו אפשר להגיד שלום לתנאי המעבדה ולצאת עם המוצר לעולם האמיתי, אבל יש כמה דברים שחשוב לבדוק, רגע לפני שגוזרים את

לשתף זה בריא
קרא עוד »
Storyline ברשת
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
הקטע הזה עליי

קוראים לי אביעד רבינוביץ', ואני Storyteller.
את דרכי המקצועית התחלתי בעיתונות הכתובה, ולאחר מכן עסקתי בניהול תוכן דיגיטלי בחברות סלקום, לוגיה, אורנג' ועוד. בשנים האחרונות שימשתי במגוון תפקידי ניהול תוכן, מוצר ופיתוח עסקי בחברת קונדואיט. כיום, אני מייעץ לסטארטאפים ולחברות טכנולוגיות אחרות על Content Growth, שזו בעצם הדרך להשגת מטרות עסקיות מוגדרות, באמצעות שימוש אורגני ומותאם אישית בתוכן ובערוצים דיגיטליים.

למה Storyline?

כי אנחנו יודעים להעריך את הכוח של המילה הכתובה, כי אנחנו מתרגשים למראה תמונה אחת, ולא משנה לנו כמה מילים היא שווה, כי אנחנו חייבים לראות את הסרט עד הסוף וכי לא חשוב לנו מי תהיה המלכה, כל עוד כולם מסכימים שהתוכן הוא המלך!
וגם כי אנחנו זוכרים שאסור להתחיל משפט ב”כי”, אבל עושים את זה בכל זאת.
כי בא לנו…

לינקים מובחרים
  • Startup Storytelling
  • אסטרטגיית תוכן
  • קריאייטיב
  • ניהול קמפיינים
  • Content Checkup
  • Your Content Machine
  • בלוג
בואו נדבר:
© כל הזכויות שמורות לסטוריליין
Produced by Webzilla
גלילה לראש העמוד
×
loading ביטול
Post was not sent - check your email addresses!
Email check failed, please try again
Sorry, your blog cannot share posts by email.
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס