איך לספר את הסיפור של הסטארטאפ שלך: הרצאה

אביעד רבינוביץ’

Chief Storyteller
@Storyline Digital Growth Boutique

כל מיזם מצליח מתחיל ברעיון.
אחר כך מגיע צוות מצוין, כסף חכם, קצת מזל וכמובן – מוצר מנצח!
גם כל סיפור טוב מתחיל ברעיון.
רק אחר כך מגיעים הגיבור, הדמויות, קו העלילה, הטוויסט המפתיע, וכמובן – הסוף ה… טוב?

אם אתם יזמים, בעלי עסק, חלק מצוות הקמה של סטארטאפ או אפילו אחראים על פרוייקט חדשני במקום העבודה שלכם, אתם

חייבים לדעת איך לבנות וכיצד לספר את הסיפור של הסטאראפ שלכם.
מאיפה מתחילים (“כבר כשהייתי בן 6…”)?, מיהו הגיבור של הסיפור  (היזם? המוצר? הלקוח?)?, מיהן דמויות המשנה ומיהו הנבל? באילו ערוצים הסיפור שלכם יישמע הכי טוב, והאם בכלל צריך שיהיה לו מוסר השכל?
ההרצאה Startup Storytelling תיתן לכם כיזמים, כלים שימושיים שתוכלו ליישם מיד בכל ערוצי התקשורת בהם אתם פועלים – מה-Elevator Pitch והמצגת למשקיעים, דרך עמוד הפייסבוק והבלוג ועד לשיחות של אנשי ה-Support עם הלקוחות שלכם. אתם תצאו ממנה עם תובנות אמיתיות באשר למה כדאי לשים לב כשאתם כותבים את הסיפור של הסטארטאפ שלכם, כי מי יודע – אולי יום אחד יהפוך הסיפור הזה לסיפור חייכם.
אותו סיפור, אם יסופר כראוי, ישמש מצפן בדרך הארוכה והמטורפת שיעבור הסטארטאפ שלכם, ויסביר למשקיעים, שותפים עסקיים ומשתמשי קצה את מהות העשייה שלכם. לא משנה מה יקרה בדרך – סיפור ש”עושה שכל” עתיד להוביל את המיזם שלכם בכיוון נכון עבורכם.לא משנה מה יקרה בדרך – סיפור ש”עושה שכל” עתיד להוביל את המיזם שלכם בכיוון נכון עבורכם.

אביעד רבינוביץ’ הוא איש תוכן דיגיטלי מנוסה. את דרכו המקצועית התחיל בעיתונות הכתובה, ולאחר מכן עסק בניהול תוכן דיגיטלי בחברות סלקום, לוגיה, אורנג’ ועוד. בשנים האחרונות שימש במגוון תפקידי ניהול תוכן, מוצר ופיתוח עסקי בחברת קונדואיט. כיום, רבינוביץ’ מייעץ לסטארטאפים ולחברות טכנולוגיות אחרות על Digital Growth שזו בעצם הדרך להשגת מטרות עסקיות מוגדרות, באמצעות שימוש אורגני ומותאם אישית בתוכן ובערוצים דיגיטליים.