מומחי תוכן הם לא רק כותבים מצוינים, סופר יצירתיים וחתיכים הורסים. הם גם עכברוני דאטה זריזים וחדי חושים. תנו למומחים שלנו להוציא תובנות מהאנליטיקות שלכם

לא אחת קרה שקריאייטיב שעבדנו עליו קשה לא הביא תוצאות מאכזבות, ואילו פוסט פשוט, שנכתב בהבזק יצירתי של רגע, הביא לתוצאות מעולות ובסופו של דבר “סחב” את הקמפיין על גבו שבועות ארוכים.
בתוכן אין נוסחת פלא, אין one size fits all. ולכן, הדאטה הוא חברו הטוב ביותר של איש התוכן. בלי סנטימנטים מיותרים ובלי להתאהב בסלוגן או במיקרו קופי, היד שלנו מאוד קלה על ההדק. אנחנו מודדים ונמדדים בכל רגע נתון, ותוכן שלא עובד – היאורה תשליכוהו.
או לפחות בחזרה אל מכונת התוכן, כדי לעבור פירמוט מחדש ולעלות כתוכן חדש, בערוץ אחר.
Content Growth אמיתי לא מוכוון כמות (אין מינימום או מקסימום של פוסטים. תשכחו מזה), ואפילו לא מוכוון איכות. כדי שתוכן יעבוד, הוא חייב להיות מוכוון תוצאות!