עבודה יסודית רואה את יתרונות המוצר או השירות, הערוצים והאנשים שאמורים למכור אותוץ היא רואה את המתחרים והאתגרים שעומדים בפניו, אבל גם את השאיפות והרצונות של בעל העסק. כל אלה מצליחים בסופו של דבר לספר את הסיפור האמיתי

השיטה המנצחת של Growtherie נבנתה על סמך 18 שנות ניסיון בכתיבה, עריכה, ניהול ושיווק תוכן בארץ ובעולם. עבודה יסודית, שרואה את יתרונות המוצר או השירות, הערוצים והאנשים שאמורים למכור אותו, המתחרים והאתגרים שעומדים בפניו, אבל גם את השאיפות והרצונות של בעל העסק – מצליחה בסופו של דבר לספר את הסיפור האמיתי.
וזה מה ששובה את ליבם של יזמים ובעלי עסקים, ומביא את התוצאות הטובות באמת. האותנטיות של הסיפור, התכנון הקפדני, והאובבסיה לנסות ולטעות, לתהות ולמדוד, להתמקד ולשנות בהתאם.