• ראשי
  • הפתרונות שלנו
    • אסטרטגיית תוכן
    • קריאייטיב דיגיטלי
    • ניהול קמפיינים
    • סטוריטלינג לסטארטאפים
    • תוכן מבוסס עובדים (EGC)
  • המוצרים שלנו
    • Content Checkup
    • Your Content Machine
  • בלוג
  • צור קשר
  • English
תפריט
  • ראשי
  • הפתרונות שלנו
    • אסטרטגיית תוכן
    • קריאייטיב דיגיטלי
    • ניהול קמפיינים
    • סטוריטלינג לסטארטאפים
    • תוכן מבוסס עובדים (EGC)
  • המוצרים שלנו
    • Content Checkup
    • Your Content Machine
  • בלוג
  • צור קשר
  • English
Youtube Linkedin Facebook Instagram

052-3669099

ראשי » כללי » 8 סיבות שבגללן אתה חייב לפרסם בפייסבוק

8 סיבות שבגללן אתה חייב לפרסם בפייסבוק

4 במאי 2017 אין תגובות

פרסום בפייסבוק (Facebook Ads) הוא אחד מכלי השיווק החזקים והאפקטיביים ביותר שקיימים היום, עם התוכן הנכון, פרסום ממוקד בפייסבוק יכול להיות מועיל ושימושי עבור העסק שלך. הנה כמה סיבות למה

  1. אנשים אוהבים את פייסבוק

הישראלי הממוצע מבלה כמעט 30% מזמנו הפנוי ברשתות החברתיות, שזה אומר כשעתיים ביום, מה שהופך את הפרסום בפייסבוק לאטרקטיבי. נכון, יש לא מעט מפרסמים, אבל גם סיכוי לא רע שייתקלו דווקא במודעה שלה. כדי לעשות זאת,  על המודעה שלך לבלוט ולמשוך תשומת לב, ולכן כדאי לדעת איך לספר את הסיפור שלך. תהליך ה-storytelling חשוב לא פחות מהתקציב שאתה משקיע בקידום.

 

  1. ממש ממש אוהבים

ולא רק בישראל. לפייסבוק מיליארד וחצי משתמשים בכל העולם, שנכנסים לאתר לפחות פעם בחודש. כל האנשים האלו יכולים להיות הלקוחות שלך, אם רק תנצל את ההזדמנויות נכון.

 

  1. קידום אורגני כבר לא מספיק

לצערנו, הקידום האורגני לבדו די מת, והסיכוי שיחשפו למודעה שלך יורד משמעותית ברגע שאתה לא משקיע בה כסף. החדשות הטובות הן, שלא צריך הרבה כסף כדי לתקן את זה. באמצעות ופילוח נכון ובנייה של קהלים חכמים ניתן להגיע לכ-10,000 לקוחות פוטנציאלים בהשקעה של 200 ש”ח בלבד.

.

  1. יותר אנשים ייחשפו לתוכן שאתה יוצר

עובד קשה כדי ליצר תוכן איכותי באתר שלך? אנשים צריכים לדעת את זה, והשימוש במדיה חברתית היא הדרך הטובה ביותר לכך. באמצעות קידום ממומן בפייסבוק, אתה מקבל יותר חשיפה אורגנית ממה שיכולת לקבל מלכתחילה. התכנים שאתה יוצר צריך לבוא מעולם התוכן של המוצר שלך, ולקחת בחשבון את הסיפור שאתה מנסה לספר. בעולם קוראים לזה Storytelling.

 

  1. אפשרויות הפילוח שלך בלתי נגמרות

תרצה או לא, פייסבוק יודע עלינו הכל! המידע הזה הופך להיות שימושי עבורך כשאתה בונה את קהל המטרה של קמפיין הפייסבוק שלך. מיקום, דמוגרפיה, גיל, מגדר, תחביבים, התנהגות וקשרים חברתיים – כולם מאפיינים באמצעותם אתה יכול לבחור את בפני מי אתה רוצה להציג את המודעות שלך. הפילוח הוא אינסופי ונותן לך אפשרות לצמצם את הקהל אליו אתה פונה ולבחור בקהל הכי רלוונטי אליך בצורה שלא קיימת בשום כלי שיווקי אחר.

 

  1. יש לך אפשרות לעשות שיווק חוזר (remarketing)

איתרת לקוחות שהתעניינו במוצר שלך ונכנסו לאתר לקבל עוד פרטים? יש לך אפשרות “לגזור ולשמור” אותם לקמפיין הבא שלך. השימוש בכלי רימרקטינג (שיווק חוזר) מתקדמים כמו שיש לפייסבוק להציע, מגדילים את המעורבות של הלקוחות שלך פי שלושה ואת יחס ההמרה פי שניים. הלקוחות שיגיעו כבר יכירו את הסיפור שלך, כך שמדובר בלקוחות איכותיים יותר.

 

  1. מבקרים הופכים ללקוחות

באמצעות פרסום בפייסבוק תביא יותר מתעניינים לאתר שלך. מתעניינים הופכים ללקוחות פוטנציאליים שבסופו של דבר רוכשים מוצר או שירות ממך ומכניסים לך כסף.

 

  1. לקוחות בקליק אחד

הכפתור שמאפשר לאנשים להתקשר ישירות לבית העסק שלך, אפקטיבי הרבה יותר מסתם כניסה לאתר שלך, במיוחד כשהלקוח גולש מהסמארטפון שלו. קליק אחד יכול להפוך מתעניין ללקוח, והעובדה שלא נדרש ממנו מאמץ רב, רק הופכת את חווית הקנייה אצלך לקלה יותר.

לשתף זה בריא
« הקודם
הבא »
השארת תגובה

ביטול

Storyline ברשת
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
הקטע הזה עליי

קוראים לי אביעד רבינוביץ', ואני Storyteller.
את דרכי המקצועית התחלתי בעיתונות הכתובה, ולאחר מכן עסקתי בניהול תוכן דיגיטלי בחברות סלקום, לוגיה, אורנג' ועוד. בשנים האחרונות שימשתי במגוון תפקידי ניהול תוכן, מוצר ופיתוח עסקי בחברת קונדואיט. כיום, אני מייעץ לסטארטאפים ולחברות טכנולוגיות אחרות על Content Growth, שזו בעצם הדרך להשגת מטרות עסקיות מוגדרות, באמצעות שימוש אורגני ומותאם אישית בתוכן ובערוצים דיגיטליים.

למה Storyline?

כי אנחנו יודעים להעריך את הכוח של המילה הכתובה, כי אנחנו מתרגשים למראה תמונה אחת, ולא משנה לנו כמה מילים היא שווה, כי אנחנו חייבים לראות את הסרט עד הסוף וכי לא חשוב לנו מי תהיה המלכה, כל עוד כולם מסכימים שהתוכן הוא המלך!
וגם כי אנחנו זוכרים שאסור להתחיל משפט ב”כי”, אבל עושים את זה בכל זאת.
כי בא לנו…

לינקים מובחרים
  • Startup Storytelling
  • אסטרטגיית תוכן
  • קריאייטיב
  • ניהול קמפיינים
  • Content Checkup
  • Your Content Machine
  • בלוג
בואו נדבר:
© כל הזכויות שמורות לסטוריליין
Produced by Webzilla
גלילה לראש העמוד
×
loading ביטול
Post was not sent - check your email addresses!
Email check failed, please try again
Sorry, your blog cannot share posts by email.
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס